söndag 15 januari 2012

Temapåse: Sånger

Hade så mycket sånger utskrivna överallt och jag har aldrig fått tummen loss att göra något med dem. Men nu så! Sydde ihop en påse av lite vitt tyg och satte en not på den. I påsen finns nu:
Dessa sångkort från Sing sang har jag köpt men de finns även att skriva ut
Jag har även gjort små sångkort och satt på en passande sak och lagt i påsen. Tyvärr är datorn jag har dokumentet med sångerna på sönder men maila om ni vill ha materialet så skickar jag så fort datorn är lagad!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Undrar om din dator är lagad skulle gärna vilja ha sångkorten Med vänliga hälsningar Bodil.Lundgen@morbylanga.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag vill gärna ha sångtexterna.
    Tack på förhand!
    Mvh
    charlotte.berggren@edu.partille.se

    SvaraRadera